“YA ALLAH, AKU BERLiNÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA PERASAAN SEÐiH ÐAN ÐUKACiTA, AKU BERLINÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA LEMAH ÐAN MALAS, AKU BERLiNÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA BAHKiL ÐAN PENAKUT ÐAN AKU BERLiNÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA BEBAN HUTANG ÐAN TEKANAN PERASAAN.”


“YA ALLAH, BUKAKANLAH UNTUKKU PiNTU-PiNTU KEBAiKAN, PiNTU-PiNTU KESELAMATAN, PiNTU-PiNTU KESiHATAN, PiNTU-PiNTU KENiKMATAN, PiNTU-PiNTU KEBERKATAN, PiNTU-PiNTU KEKUATAN, PiNTU-PiNTU CiNTA SEJATi, PiNTU-PiNTU KASiH SAYANG, PiNTU-PiNTU REZEKi, PiNTU-PiNTU iLMU, PiNTU-PiNTU KEAMPUNAN ÐAN PiNTU-PiNTU SYURGA, YA ALLAH YANG MAHA PENGASiH LAGi MAHA PENYAYANG.”


Ahad, Jun 24, 2012

Ben Ashaari geng saya?!



Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Lama tak ngomel di sini, sejak sibuk berbelog di LiTTLE-KiOSK. Kepada geng yang baru ikut belog C&P ini, saya ucapkan selamat datang dan semoga dapat manfaat daripada perkongsian di sini. 

Sebetulnya, entry ini sangat istimewa, kerana saya terdapatnya seorang yang agak fofular di kalangan blogger sudi menjengah belog yang tidak seberapa ini. Beliau yang saya maksudkan, terdapat dalam imej di atas. Adakah benar Ben Ashaari di 'Geng Saya' ini Ben yang di sini → BenAshaari? Hanya Ben sahaja yang dapat menjawabnya.

Apa-apapun, saya ucapkan terima kasih. Terima kasih juga kepada geng-geng lain yang sudi follow. Insya Allah, saya akan terus menyajikan hidangan hebat untuk perisian minda dan rohani untuk kita semua.

Terima kasih atas sokongan semua! Muaaaah! 


0 KOMEN:

Catat Ulasan

Kongsikan komen anda di sini...

Related Posts with Thumbnails