“YA ALLAH, AKU BERLiNÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA PERASAAN SEÐiH ÐAN ÐUKACiTA, AKU BERLINÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA LEMAH ÐAN MALAS, AKU BERLiNÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA BAHKiL ÐAN PENAKUT ÐAN AKU BERLiNÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA BEBAN HUTANG ÐAN TEKANAN PERASAAN.”


“YA ALLAH, BUKAKANLAH UNTUKKU PiNTU-PiNTU KEBAiKAN, PiNTU-PiNTU KESELAMATAN, PiNTU-PiNTU KESiHATAN, PiNTU-PiNTU KENiKMATAN, PiNTU-PiNTU KEBERKATAN, PiNTU-PiNTU KEKUATAN, PiNTU-PiNTU CiNTA SEJATi, PiNTU-PiNTU KASiH SAYANG, PiNTU-PiNTU REZEKi, PiNTU-PiNTU iLMU, PiNTU-PiNTU KEAMPUNAN ÐAN PiNTU-PiNTU SYURGA, YA ALLAH YANG MAHA PENGASiH LAGi MAHA PENYAYANG.”


Ahad, Januari 29, 2012

Wanita dan handbag - bab 4



Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Entry yang dimasukkan ini dinafikan sekeras-kerasnya, BUKAN dan TIDAK bertujuan untuk provokasi, cuma Laman-Seri terfikir.... yang dikendong ke sini situ sana sini seperti dalam gambar-gambar di bawah ini, mungkinkah handbag ini mempunyai butang magis (magic button) yang membolehkan ia bertukar-tukar warna seperti cicak kubing mengkarung (cameleon), mengikut warna baju...?

Tidak mustahil ia ada butang magis, maklumlah, dilaporkan harga bagi sebuah handbag ini adalah di antara US$9,000 (lebih RM25 ribu) hingga US$150,000 (lebih RM450 ribu). Jadi, mereka yang buat spekulasi mengatakan RM menghabiskan RM (MYR) rakyat, henti-hentikanlah, ya... Kita cuba bersangka baiklah.

khaki


garnet/bordeaux


turqoise


dark blue


mahogany


black


orange/persimmon


walnut





Capaian entry berkaitan :
Wanita dan handbag
Wanita dan handbag - bab 2
Wanita dan handbag - bab 3

0 KOMEN:

Catat Ulasan

Kongsikan komen anda di sini...

Related Posts with Thumbnails