“YA ALLAH, AKU BERLiNÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA PERASAAN SEÐiH ÐAN ÐUKACiTA, AKU BERLINÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA LEMAH ÐAN MALAS, AKU BERLiNÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA BAHKiL ÐAN PENAKUT ÐAN AKU BERLiNÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA BEBAN HUTANG ÐAN TEKANAN PERASAAN.”


“YA ALLAH, BUKAKANLAH UNTUKKU PiNTU-PiNTU KEBAiKAN, PiNTU-PiNTU KESELAMATAN, PiNTU-PiNTU KESiHATAN, PiNTU-PiNTU KENiKMATAN, PiNTU-PiNTU KEBERKATAN, PiNTU-PiNTU KEKUATAN, PiNTU-PiNTU CiNTA SEJATi, PiNTU-PiNTU KASiH SAYANG, PiNTU-PiNTU REZEKi, PiNTU-PiNTU iLMU, PiNTU-PiNTU KEAMPUNAN ÐAN PiNTU-PiNTU SYURGA, YA ALLAH YANG MAHA PENGASiH LAGi MAHA PENYAYANG.”


Khamis, Februari 23, 2012

5 keinginan suami di ranjang


Bagi wanita yang baru mendirikan rumahtangga sudah pasti banyak perkara tentang permainan di ranjang yang belum diketahui oleh mereka. Ini termasuklah tentang keinginan suami ketika bersama. Tak mungkin ada wanita yang baru bergelar isteri berani bertanya tentang soal ini kepada suami.

Kalau berani bertanya sekalipun, suami sendiri mungkin malu-malu untuk memberikan jawapannya. Jadi buat para isteri yang masih baru melayari bahtera rumahtangga dan mencari-cari jawapan kepada persoalan seks ini, http://laman-seri.blogspot.com senaraikan beberapa tips yang dapat membantu.

1. Dambakan urutan, belaian dan sentuhan lembut

Semua perkara ini cukup disenangi oleh suami. Sentuhan jari yang lembut pada tubuh suami mampu menyebabkan tindak balas yang hebat oleh suami. Sentuh lembut bahagian tubuh seperti dada, paha, telinga dan tengkuknya sewaktu anda bersamanya dan lihatlah reaksinya. Sentuhan paling cepat mendapat tindak balas sudah tentulah di bahagian bibir suami. Tautan dua bibir pastinya akan merangsang nafsunya, begitu juga dengan pelukan hangat daripada seorang isteri.

2. Ada respons

Meskipun anda baru saja berumah tangga namun janganlah bersifat terlalu kaku ataupun pasif tatkala di ranjang bersama suami. Suami sebenarnya amat suka melihat reaksi isterinya ketika hubungan intim. Berikan tindak balas terhadap sentuhan suami contohnya saat suami memeluk tubuh anda janganlah anda keras dan kaku, balas pelukannya dengan sentuhan atau urutan lembut pada tubuhnya. Selain itu tiada salahnya anda mengeluarkan suara-suara desahan yang lembut. Sentuhan dan suara anda sebenarnya amat merangsang mood suami. Perlu diketahui oleh setiap isteri bahawa suami sebenarnya amat mengharapkan reaksi isteri bagi membolehkan mereka meneruskan aksi. Tapi pastikan reaksi yang dibuat adalah dengan rela hati dan bukan semata-mata untuk menjaga hatinya.

3. Gaya baru

Isteri harus menyedari bahawa lelaki adalah manusia yang cepat berasa bosan. Oleh itu rangkalah strategi untuk menjadikan hubungan terutama yang berkaitan dengan seks sentiasa membuatkan dirinya teruja. Salah satu darinya adalah dengan mempelajari gaya baru dalam hubungan seks. Jangan terasa malu untuk memulakannya kerana suami sebenarnya cukup sukakan kelainan dalam hubungan intim. Gaya baru dalam hubungan seks pastinya akan membuatkan suami tidak sabar menunggu untuk bersama dengan isteri. Selain itu ajak suami untuk meneroka sesuatu yang baru ketika bersama dengannya.

4. Isteri yang seksi

Lelaki memang suka melihat wanita seksi, tanya lah mana-mana lelaki. Jadi ambillah peluang ini. Sebelum memulakan langkah ke ranjang kenakan pakaian yang seksi dan menggoda. Pakailah seseksi mana pun yang anda mahu kerana penontonnya adalah suami anda sendiri. Melengkapkan lagi keinginan suami, pamerkan aksi manja dan yang menggoda di hadapannya. Namun pastikan aksi tersebut tidak nampak seperti dibuat-buat, lakukan dengan bersahaja. Tidak sampai lima minit suami mungkin sudah merentap tangan anda masuk ke bilik.

5. Kepuasan isteri

Ramai wanita yang menyangka lelaki hanya mementingkan diri sendiri dalam hubungan seks. Bagi mereka suami akan puas setelah mereka mengalami ejakulasi tanpa mengira kepuasan isteri. Namun sebenarnya walaupun suami sudah mencapai ejakulasi namun ia belum tentu memuaskan hatinya. Seorang suami seboleh-bolehnya mahu isterinya merasai kepuasan yang sama. Itulah kepuasan seks yang sebenar bagi lelaki sejati. Oleh itu sebaiknya seorang isteri tidak berpura-pura mencapai kepuasan seks ketika bersama suami. Lakonan ini bermakna anda telah membohongi suami anda sendiri.

Berbincanglah dengan suami sekiranya anda tidak mencapai nikmat dalam hubungan seks kerana membiarkan ia berlarutan mungkin membahayakan keadaan rumah tangga anda dalam jangka masa panjang.




Tips dipetik dari sumber : MW

0 KOMEN:

Catat Ulasan

Kongsikan komen anda di sini...

Related Posts with Thumbnails