“YA ALLAH, AKU BERLiNÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA PERASAAN SEÐiH ÐAN ÐUKACiTA, AKU BERLINÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA LEMAH ÐAN MALAS, AKU BERLiNÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA BAHKiL ÐAN PENAKUT ÐAN AKU BERLiNÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA BEBAN HUTANG ÐAN TEKANAN PERASAAN.”


“YA ALLAH, BUKAKANLAH UNTUKKU PiNTU-PiNTU KEBAiKAN, PiNTU-PiNTU KESELAMATAN, PiNTU-PiNTU KESiHATAN, PiNTU-PiNTU KENiKMATAN, PiNTU-PiNTU KEBERKATAN, PiNTU-PiNTU KEKUATAN, PiNTU-PiNTU CiNTA SEJATi, PiNTU-PiNTU KASiH SAYANG, PiNTU-PiNTU REZEKi, PiNTU-PiNTU iLMU, PiNTU-PiNTU KEAMPUNAN ÐAN PiNTU-PiNTU SYURGA, YA ALLAH YANG MAHA PENGASiH LAGi MAHA PENYAYANG.”


Selasa, April 21, 2009

Friendship award - The Best Blogger

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Hari ini teka-teki kepada 'award' yang dimaksudkan oleh UmmiHanie terjawap akhirnya di SiNi.

Komen UmmiHanie,

Laman Seri Maya Persada - BawangGoreng , pemiliknya antara rakan blogger terawal dlm pembabitan saya dlm dunia blogging . Blognya padat dgn informasi Keibubapaan, Motivasi, Agama, Seksual dan Rumahtangga, Kesihatan dan baaanyak lagi. Selamat membaca.
Oh... saya terima award seperti di bawah.


Erk... Layakkah saya terima award sebegini, eh? Bukan apa... rasa-rasanya ramai lagi blogger lain yang layak menerimanya.

Walau bagaimanapun, alhamdulillah, terima kasih saya ucapkan kepada UmmiHanie atas penghargaan yang tidak disangka-sangka ini. Semoga Allah SWT dapat melapangkan masa saya untuk memanjangkan penganugerahan award ini kepada 10 blogger lain pula.

Saya C&P terma dan syarat penerimaan award "The Best Blogger".

Terma & Syarat Untuk Penerima Award Ini

1. Letakkan logo award ini di blog anda.

2. Anugerahkan award ini kepada 10 Blog yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra.

3. Pastikan anda menyatakan penghargaan ini melalui ‘backlink’ dengan blog yang anda anggap paling memberikan inspirasi dan mesra dari blog anda.

4. Informasikan penerima award mengenai award yang mereka terima dengan menyatakan komen di blog mereka.

5. Berbagi cinta dan sayang untuk penghargaan ini kepada pemberi anugerah ini.



0 KOMEN:

Catat Ulasan

Kongsikan komen anda di sini...

Related Posts with Thumbnails